• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Allsvenskan 2015

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Klipper årskortet, orkar inte. Så jävla värdelöst. Så har snutjävlarna spärrat av så man inte kommer hem också.

Förstår att du är besviken, trots ovagjort så känns det nästan som en vinst efter hur det såg ut i första. Kan inta säga annat än att jag är glad men förstår vad du känner, har vart där själv.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Lurade snuten och sprang förbi avspärrningen, nu är jag glad igen, snutjävel.


go-ape-planet-of-the-apes-movie-poster.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Lurade snuten och sprang förbi avspärrningen, nu är jag glad igen, snutjävel.
Hade du blivit rånad på Exp II påvägen hem hade du garanterat ringt och bett om hjälp av en "snutjävel".. I'm just sayin'.

Fö. Inget förhärligande med firmakulturen, mer destruktiv subkultur är svår att hitta.
 
  • Like
Reactions: CLT

Helvetia

Cartier
Hade du blivit rånad på Exp II påvägen hem hade du garanterat ringt och bett om hjälp av en "snutjävel".. I'm just sayin'.

Fö. Inget förhärligande med firmakulturen, mer destruktiv subkultur är svår att hitta.

Nu har dock ingen nämnt något om firmakultur förutom du. Polisen skötte inte sitt jobb snyggt igår. Punkt.

Var helt bedrövad av andra halvlek, men om man tittar på det rockader vi fick göra i uppställningen är det egentligen inte ett dugg konstigt att Dif gör två mål. Men genomklappningen i spelet var värre än resultatet visade.
 

Apansson

Torpare
Mer en samlad bild av Apans inställning osv.

Säger inte emot det, men tycker man ska vara lite försiktig med att dra i stora växlar, hota domares barn osv. Men ja, kan släppa det nu :)
Det är mitt liv. Du kommer aldrig förstå mig, jag kommer aldrig förstå dig, så enkelt är det. :) tycker bara avspärrningarna är onödiga då det är sjukt enkelt att ta sig dit man vill med en 5 min omväg om man orkar. Dessutom var det ganska mycket onödigt övervåld från snuten igår när tifoansvariga ville lämna saker i en bil osv. https://m.facebook.com/photo.php?fb...0242796922275.375308.696587274&type=1&theater

Samt https://mobile.twitter.com/BordeauxBlues/status/603128153473720320
Så ja, snutjävlar när det kommer till sportevenemang.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Känns säkert tungt för vår forumbroder att han missade straffen, men en så feldömd straff ska bara inte få sitta. Jag är desto gladare! Nu kan också alla som försökt vifta bort DIF:s placering med "bara lätt motstånd hittills" gå och kamma sig..
 

Apansson

Torpare
Känns säkert tungt för vår forumbroder att han missade straffen, men en så feldömd straff ska bara inte få sitta. Jag är desto gladare! Nu kan också alla som försökt vifta bort DIF:s placering med "bara lätt motstånd hittills" gå och kamma sig..
Forumbroder eller inte förändrar inte det faktum att han äro en gnällspik på plan!
Nitton omgångar kvar. Med största sannolikhet får vi fira John Jansson Klåpares dag i år också ska du se! ;)
 

Reize

Omega
Shit, vad rättvist att gnäll-sebbe eriksson sumpade den där totalt feldömda straffen.
Dra åt helvete... Jag är ingen supporter som direkt hatar mina antagonister, tycker t.o.m. att Henok Goitom är en riktigt smart och sympatisk kille. Men gud skall veta att jag hatar Kenny Pavey av hela mitt hjärta. Vidrig jävla människa han är.

Måste säga att jag också tyckte Seb var lite gnällig innan han drog till Cagliari. Han har ett temperament som han på den tiden blev ett offer för själv. Men helvete, tiden i Italien och de två skadorna har har verkligen härdat hans psyke.Få spelare i Allsvenskan har en eld lik hans, skillnaden är att han kan kontrollera den nu. Tycker du han är en gnällspik är du nog tyvärr kvar i 2011.

Måste vara ett helvete att stå i spelargången bredvid en psykotisk Seb och Gustav "den mänskliga rubanken" Svensson. De två bröt nog ner luftslottet Etuhus självförtroende rejält när han insåg att han numera varken har fysiken, snabbheten eller spelförståelsen att kunna matcha spelare som dom. Nästan så man tyckte synd om gnagets mittfält i den matchen...
 

Apansson

Torpare
Dra åt helvete... Jag är ingen supporter som direkt hatar mina antagonister, tycker t.o.m. att Henok Goitom är en riktigt smart och sympatisk kille. Men gud skall veta att jag hatar Kenny Pavey av hela mitt hjärta. Vidrig jävla människa han är.

Måste säga att jag också tyckte Seb var lite gnällig innan han drog till Cagliari. Han har ett temperament som han på den tiden blev ett offer för själv. Men helvete, tiden i Italien och de två skadorna har har verkligen härdat hans psyke.Få spelare i Allsvenskan har en eld lik hans, skillnaden är att han kan kontrollera den nu. Tycker du han är en gnällspik är du nog tyvärr kvar i 2011.

Måste vara ett helvete att stå i spelargången bredvid en psykotisk Seb och Gustav "den mänskliga rubanken" Svensson. De två bröt nog ner luftslottet Etuhus självförtroende rejält när han insåg att han numera varken har fysiken, snabbheten eller spelförståelsen att kunna matcha spelare som dom. Nästan så man tyckte synd om gnagets mittfält i den matchen...
Hehe ja, det var en pinsam match, och vi fick lära oss att om inte Ofori spelar innermitt så har vi inget mittfält :)
Kenny Pavey är kung, spelar med passion!
 

Reize

Omega
Hehe ja, det var en pinsam match, och vi fick lära oss att om inte Ofori spelar innermitt så har vi inget mittfält :)
Kenny Pavey är kung, spelar med passion!
Pavey vet att han är för dålig för Allsvenskan och tar därför till tacklingar som allvarligt riskerar hans kollegors hälsa för att kunna "hänga med" i spelet. Vet inte om jag vill kalla det passion.
 

Apansson

Torpare
Pavey vet att han är för dålig för Allsvenskan och tar därför till tacklingar som allvarligt riskerar hans kollegors hälsa för att kunna "hänga med" i spelet. Vet inte om jag vill kalla det passion.
Nu är han för dålig ja, 2009 som det där klippet är från var han inte det :) helt okej att spela fysiskt om man kan ta smällar också.
 
Topp