Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Allt såg så bra ut tills...

Diskussion i 'Diskussion' startad av maxmol, 20 oktober 2013.

1. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Är lite på jakt efter en JLC Memovox. Hittade den här. Allt verkade bra fram tills jag såg "Swiss Made" markeringen... Är det bara jag som är känslig eller är det en röd flagga?

Här är en bild på urverket. För de som är mer kunniga verkar det koscher?

2. Dykare

Dykare Torpare

Ingen aning om huruvida pjäsen är äkta, eller ej. Hursomhelst var ju "swiss made"-markeringen tokful och skulle således innebära dealbreaker för mig. Riktigt häftig klocka annars! :)

3. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Tycker den ser ok ut. Är nog glaset som förvränger swiss made. Kolla även upp om kronorna är original.

4. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Juste! Har bilder på den också. Du som har lite koll på JLC vad tycker du om kronorna?

Mårtenssons ur Brookfield