• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aloe Blacc gillar IWC

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
En trevlig intervju med Aloe Blacc och fina bilder på hans klockor hos A Blog To Watch.

http://www.ablogtowatch.com/aloe-blacc-interview-pop-star-process-nerd-watch-guy-friend-iwc/

IWC-Portuguese-Tourbillon-Perpetual-Calendar-Aloe-Blacc-9.jpg


IWC-Portuguese-Tourbillon-Perpetual-Calendar-Aloe-Blacc-18.jpg
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
I teorin gillar jag med IWC, men har inte riktigt klickat när jag ägt dem... vackra är de ändå och väldigt mkt mer "personlighet" än mkt annat
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Kul läsning. Bra röst har han, och även bra smak uppenbarligen. Även om jag inte är så mycket för open-heart urverk. Men resten var fina!
 

sharetracker

Cartier
Han är en duktig musiker, snygg kavaj har han också.

Jag hade gärna haft en IWC, speciellt den varianten med power reserve och subsekund kl 9 och 3. Den är mycket fin, men som yonsson säger så är de för stora. Det är lite synd...
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
IWC är intressanta. Men har precis som Chrisse aldrig riktigt klickat med dem. Fast en ingy skulle vara kul att ha i rotationen.
Kul artikel dock.
 

BO

Omega
Ja noll själ i dessa klockor, frågan e väl om han e seriös, har klockorna inspirerat till låtar han skrivit, seriöst! Uppenbarligen en köpt artikel.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag hade gärna tagit den i vitguld och guld, i mitt tycke helt fantastiska pjäser. Dock stora men tycker det på bilderna ser ut som han kan bära upp dem rätt bra.
 

meuller

Omega
Topp