Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Alpha eller Parnis

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Ruskprick, 26 augusti 2013.

1. Ruskprick
    Trådstartare

Ruskprick Friends of KS

Har läst så himla mycket om dessa "tillverkare" och vill gärna titta lite närmare på en eller ett par. Gärna inga rena (läs: uppenbara) "hommager" utan gärna något mer eget eller diskret då syftet inte är att ha en klocka som ser finare ut än den är (champagne taste with a beer budget).

Skicka PM eller skriv här vad ni har!

Och med tanke på att dessa tillverkare oftast väcker en hel del diskussioner så önskar jag att ni undviker allt annat än rent köp/sälj-snack i denna tråden.

medinfoto gillar detta.
  2. adamskater

adamskater Torpare

Jag har själv med fördel köpt både Alpha och Parnis. Alpha direkt från www.alpha-watch.com och Parnis från eBay. Hade en issue med min Alpha men hade inga problem att sända tillbaka den och få den fixad utan annan kost än porto ut.

Ruskprick gillar detta.
  3. Ruskprick
    Trådstartare

Ruskprick Friends of KS

Alpha-watch.com hade strul med sin betalsida senast jag försökte beställa där, kan kolla igen.

Har fått lite offers och en Parnis kronograf ligger nog i min brevlåda idag, skulle dock vilja klämma lite på en Alpha också så skicka PM! :)

Måste också tacka KS för annonsen, 30 minuter efter jag lagt ut köpes-annonsen så hade jag fått erbjudande-"förhandlat"-betalt via Swisch-fått en bild på mitt paket som läggs i brevlådan. Så skall det se ut!

Onelund gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps