• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Alternativ till JLC Reverso

McFly

Cartier
2-Faktor
En riktigt grym trippel för mig som jag någon gång vill äga, en dykare, en kronograf och en dressare, är självklart en Sub, Speedy Pro och JLC Reverso. Nu snackar vi under 50kkr ;)

För tillfället så har jag en Certina DS Action och en Sinn 358, båda bra billigare alternativ. Men vad är egentligen ett bra alternativ till en Reverso? Jag är ute efter samma slimmade design och så. Gärna för 5000 och under!
 
Det finns inga bra alternativ till Reverso, all in eller inget ;)

image.jpg
 
Instämmer helt i att Dolce Vita är ett grymt alternativ. Har själv haft en. Om man slänger på ett lite finare läderband får man en jäkligt exklusiv känsla för en förhållandevis låg penning. Den är dessutom väldigt låg och försvinner fint in under manschetten till skillnad från många andra moderna "dressare".
 
Topp