• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Alternativ till sub/gmt?

Alarik

Audemars
2-Faktor
Finns på både länk och gummi.
Världens bästa flygaunderradarntoolwatch.
image.jpg

image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
BP FF är ett grymt komplement. Varvar själv med den och 116610 samt nya SDn. Lika men ändå sååå olika.
Har du en BP FF? 45mm? Hur upplever du storleken? 116610 måste ju upplevas pytteliten i förhållande till en FF. Har du några wrist shots så man kan jämföra?
 

Bolio

Panerai
Har du en BP FF? 45mm? Hur upplever du storleken? 116610 måste ju upplevas pytteliten i förhållande till en FF. Har du några wrist shots så man kan jämföra?
Stor skillnad i storlek absolut. Men BP flyger under radarn vilket jag tycker är Rolex ända nackdel. Ibland beroende på klädsel och situation funkar inte Rolex men BP är kanon. Själv gillar jag större ur och hade önskat att nya SDn varit i 42mm men det lär ju aldrig hända.
Tar ett par kort inom kort och lägger upp.
 

Torsse

Omega
Jag föreslår Glashytte Sport Evolution. Ruggig finish, hantverk som njutningsmedel! För mej blev det en sub istället, för andrahandsvärdets skull.
 
Topp