• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Alternativt armband till min 16613

sjstrm

Cartier
Hallå!

Ska skicka iväg min länk till M.Y för att fixa stretchen. Frågan blir då vad jag skall matcha min klocka med för armband ? Har ni några trevliga förslag ? Har varit inne på Rubber B, men då tanken är att klockan skall på originallänken så fort den är tillbaka känns det något ovärt...

Vad använder ni för något kul att variera era Subs med ?
 

Bilagor

  • bild_6.JPG
    bild_6.JPG
    147.1 KB · Visningar: 136

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Har provat både på läder och perlon som Apansson påpekar, men det är inget som flyger helt hundra av dessa två tycker jag personligen, har fotot på klockan med perlon, när det var på läder så hittar jag dock ingen bild på detta. I min värd så finns det inget som slår länken.

Perlon + TT submariner.
DSC_9654.JPG
DSC_9655.JPG


Rubber B, har jag set några, känns väl lika OK som Perlon kan jag tycka.
959171d1359867166-new-images-everest-band-rolex-different-colors-twoonerolexeverestbandb.jpg


EaIU4dul.jpg
 

sjstrm

Cartier
Förresten någon som vet vart man kan få tag i ett bandstifstverktyg ? Finns det hos någon butik typ clas O, kjell elr dylikt ? Har googlat utan större framgång... Kanske någon som har något tips ?
 
Topp