Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Amerikan köper falsk Breitling äkthetsverifierad och SERVAD av AD :eek:

Diskussion i 'Diskussion' startad av Tomas Eriksson, 24 november 2015.

1. Tomas Eriksson
    Trådstartare

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    Jag kom att tänka på den här historian när det här på forumet flera gånger diskuterats värderingar, äkthetsintyg samt försäkringar...
    Sammanfattning
    http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=443698

Originaltråden på breitlingsource: http://breitlingsource.com/phpBB2/viewtopic.php?t=58813

2. christian-h

christian-h Biskop

3. M.U

M.U Biskop

Hände en liknande sak (fast gick aldrig så långt) med min morfar... Då var det att locket var äkta breitling samt några delar inuti den. Men då när han skulle få den servad såg ju ADn efter en stund att det var fake. Han brydde sig inte direkt, men kan tänka mig att för en klock-entusiast att det är väldigt tråkigt!

4. Kasper Borst

Kasper Borst Bonde

Hemskt ögonblick när du inser det :(

5. jim84

jim84 Torpare

Mardrömmen blir verklighet, vilken ångest.

6. MånsT

MånsT Biskop

Kanske värst för AD:n som servade den. Snacka om pinsamt när man inte upptäcker kopior på vad man själv säljer.

rillesnille gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield