Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Amrbands-provare på Hodinkee

Diskussion i 'Diskussion' startad av Torsten, 8 mars 2016.

1. Torsten
    Trådstartare

Torsten Syltan

Från:
    Orten
    Kalle Stropp gillar detta.
  2. Gustafs

Gustafs Torpare

Från:
    Dalarna
  3. Hexagon

Hexagon Borgare

Rolig funktion när dom väl får in mer klockmodeller osv. Kanske ger lite mer än att bara se en bild på ett band.

4. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tycker inte det återspeglar banden tillräckligt bra för att det ska bli interessant.

joF gillar detta.
  5. joF

joF Friends of KS

Tänkte faktiskt samma sak. Jag äger ett par av banden och en Black Bay Black, båda finns representerade där. Och verkligheten ser annorlunda ut faktiskt. Klart snyggare i verkligheten också :)

willbur gillar detta.
  6. Alligatorn

Alligatorn Stadsbo

Man bär ju inte banden sådär, vore roligare om det var spänt med någon form av rotation. Som ett virtuellt WS!

Gustafs gillar detta.
  7. Torsten
    Trådstartare

Torsten Syltan

Från:
    Orten
    Blev också lite besviken men det kan förhoppningsvis bli lite bättre i framtiden.

Måste erkänna att jag inte kände till deras butik så jag trodde att det var en ny tjänst de lanserade för att klockfantaster skulle kunna testa olika armband, alltså ingen försäljning.

8. Richispice

Richispice Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Deras band är rätt pricy i mina ögon.

9. plattfot

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Idéen faller lite då banden inte sitter som de gör i verkligheten. Speedmastern har hålen rätt långt ute på bandhornen och inte som i deras shop där banden hamnar väldigt nära botten. En klart underskattad detalj vid bandval.

Edit: Screenshot_2016-03-09-13-18-07.png

10. LJS

LJS Bonde

Inte en dålig idé. Kan självklart utvecklas men ändå kul att dem tar initiativet!

jarrebarre99 gillar detta.
  11. jarrebarre99

jarrebarre99 Biskop

Från:
    GBG
    +1

Mårtenssons ur Brookfield