• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

And it's back

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Äntligen!




/Stefan
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1357408119.723597.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1357408119.723597.jpg
    50.7 KB · Visningar: 758

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Shit, man ska nog ha en sån där igen! Grattis Molle! Gissar att du hämtade ut på Klockmäster Globen, kan det stämma? Vad tar de för en sådan?
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Grattis Molle!!, nu börjar det likna någonting!! :mrgreen:

Jaganata skrev:
Shit, man ska nog ha en sån där igen! Grattis Molle! Gissar att du hämtade ut på Klockmäster Globen, kan det stämma? Vad tar de för en sådan?
Den ligger på 23 000:- på Globen.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Funderar på att beställa en MM300 från Watchhubs, ligger på 16.000:- där, frågan är om man vågar, känner mig inte helt säker på att köpa så dyrt på distans...


//Micke
 
C

Crowolf

Guest
'Dräggel, gläfs....'

(Hallå...Har jag kommit till Undre Världens Hitman avdelning?...Behöver ett snabbt jobb för sisådär 20 000:-.....)


M.A.O, Grattis! Givetvis skitsnygg.

/Pope
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Vad får man loss en sådan för i japan utan att behöva jaga ihjäl sig?
Farsgubben åker om någon vecka, kanske skulle be han?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sweet! Glöm inte testa den på ett retro rubber från timefactors. Sjukt bekvämt!
 

.dh

Breitling
micke_s skrev:
Funderar på att beställa en MM300 från Watchhubs, ligger på 16.000:- där, frågan är om man vågar, känner mig inte helt säker på att köpa så dyrt på distans...


//Micke


är själv sugen på en.. och 16K är ett bra pris.. frågan är bara om man kan lita på att det är äkta vara..

[stryk]btw.. ett tips ifall nån ska beställa från sidan så är det mer lönsamt om väljer att betala i US dollar.. räknade lite snabbt på det och det skilde ca 113 dollar.. alltså skulle man spara ca 770kr..[/stryk]

tror jag får plugga om matte från grundskolan..
 
C

Crowolf

Guest
Gomorron Molle!
Sitter och tittar på ditt härliga online-muséum, alltid lika trevligt måste jag säga. Ville bara fråga vad du vet om SBDX003 som ligger under 'sålda klockor'. Förstår att det var nån historisk utgåva 2000 men hur många släpptes? Svår att få tag i?
Riktigt läcker i färgerna tycker jag.

Simma lugnt

/Poppe
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Innan han dyker upp, så kan jag säga att den gavs ut i begränsad upplaga (500st?) och är svårt att hitta.
Det har dykt upp på 2 st (vad jag minns) på TZUK de senaste tre åren, så den är helt klart ovanlig.

003 är "Historical edition" (släpptes år2000). Den flirtar med det gamla originalet och har förutom gulddetaljer "samma" text på urtavlan som det gamla originalet, vilket skiljer sig från SBDX001. Ruggigt snygg är den och enda försvarbara anledningen att sälja den om man har råd att behålla den, är att man äger det gamla originalet ;)
 
Topp