• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anders Forsberg

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Här lär det väl var tomt ett tag framöver, men om ni trots allt har haft kontakt med mig så får ni gärna lämna några rader.

Tack!
 

tommyren

Cartier
2-Faktor
Har köpt en Knomo datorväska av Anders. Affären gick galant och snabbt. Tyvärr inte f2f men skickades snabbt och välemballerat. Absolut goodguy :)
 

Frobomm

Omega
Köpte en Omega Aqua Terra av Anders, affären kunde inte gått på ett bättre sätt. 110% goodguy och skulle inte tveka en sekund att göra affär igen.
 

Hutti

Cartier
Köpte en tag heuer av Anders.

En trevligare kille att göra affärer med är svårt att hitta. Mycket bra säljare!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte en välanvänd och lagom insliten Aqualand av @Anders Forsberg och det funkade hur bra som helst. Allt från kommunikation till packning var av toppklass! Trevlig herre att göra affär med och skulle inte tveka att göra flera i framtiden. 100% GG! :)
 

Lolle

Panerai
Köpte en vintage Seiko utav Anders - väldigt nöjd med affären och all kommunikation. Över förväntan i snabbhet, väl paketerat och dessutom förberett länken för att enkelt justeras till min handled.

Definitivt Good Guy!
 

Johan Gertz

Breitling
Köpte en Seiko av Anders. Klockan var klart över förväntan
för det pris den betingade. Definitivt 100% goodguy! Tackar j
 

1965

Breitling
Gjort en till affär med Anders, köpt en klocka av honom. Fantastisk kommunikation och snabb leverans i beskrivet skick, om inte bättre. Jag skulle inte tveka en sekund att göra ytterligare affärer med Anders. GOODGUY till 100%
 

Sfbio

Omega
Precis fått hem en klocka från Anders!
Trevlig och bra kontakt.
klockan var snyggare en på bilderna så jag är helnöjd
100% i min bok
 

Mateoo

Breitling
Köpt klocka av Anders.
Gick smidigt, snabbt och bra till, fick det som stod beskrivet i annonsen.
Inga konstigheter.
 

robyl

Omega
Köpte två klockor av Anders. Enkelt och smärtfritt med beskrivning som stämde bra. Bra förpackat med snabb leverans. 100% good guy.
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Köpt en Aqualand av @Anders Forsberg (missade den med typ 10 minuter på K&S då Anders lagt upp den på Tradera istället, men det gick bra till slut iaf). Föredömlig transaktion rakt av, Bra packat och snabbt skickat, jag gör gärna affär igen!
 
Topp