• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anders W awstraps

Dixie

Audemars
2-Faktor
Köpt 2st band av Anders och är mer än nöjd med både dialogen inför "byggandet" av band, service under själva "byggandet" och självklart resultatet. 100% good guy
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Fick hem ett custom militärläder idag.
Det är det snyggaste strap jag sett. Utmärkt service, grymt bra pris. Bara +
Tack igen!
 

Sorubim

Audemars
...och, nästan 2 månader efter att jag köpt en Sandoz av Anders så dimper det ner ett kuvert med extra länkbitar till den (Anders visste inte om/var han hade extra länkbitar).

Snacka om förstklassig service. Tack Anders för att du kom ihåg det och gjorde dig besväret!
 
Köpte en Omega av Anders, gick mycket smidigt. Betalning ena dagen och nästa kväll sitter jag med klockan på armen ;-)
Ett pluss för förpackningstekniken, min dotter hade att göra i en halvtimme innan klockan kunder bärgas ur det stötsäkra och inbrottssäkra paketet!
//Rickard
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
1 gången jag handlar av Anders. Klockren affär och supernöjd trots det lite ovanliga klockobjektet.

Stort tack!
image3.JPG
 

Jonte73

Audemars
Gjort ytterligare en affär med Anders.
Trevligt att ses och inga konstigheter, tack för Pougen och vi hörs nog framöver.
100% godgubbe.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Anders var med i passarounden som jag arrangerade, bidrog med ett "free of charge" armband till tvåan i lottningen, snyggt jobbat!
Nu har jag även handlat ett snyggt ammostrap av Anders.
100% i konmunikation, tillverkning och leverans.. trevlig också:)
All good!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Har köpt av Anders W. Klockan överträffade min förväntan då den utan dröjsmål anlände! Högsta betyg till trevlige Anders W :)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Har köpt ett canvas-strap av AW.
Jag var väldigt noga med mått och hur jag ville att bandet skulle se ut. Det var inge problem för Anders som levererat ett riktigt fint strap med bra kvalitetskänsla.

Goodguy
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Beställde canvas till panerai, Anders tog sig tid för träff, fixade alla mått osv. Sedan sydde han och levererade personligen. Helt fantastisk service, bemötande och kvalité på bandet.

Kunde inte vara mer nöjd!
 
Topp