• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anders W awstraps

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Har nu även köpt ett band efter egen specifikation av Anders. Bandet som är mycket välgjort uppvisar stor noggrannhet och omsorg. Jag är mer än nöjd.
:)
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Köpt en Adanac av denne gentleman. Mkt trevlig kontakt. Snabb frakt och väl packat. Gör gärna fler affärer med Anders. 100% goodguy!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Köpte en fin gammal Seiko. Trevlig affär där jag fick genomgång av klockans funktioner och servicehistorik. Good Guy!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Köpte två fina canvas-straps från Anders. Servicen och kommunikationen var top-notch!
Han tog till och med in en färg som han inte brukar arbeta med.
Tack, än en gång!
 

Sorubim

Audemars
Köpte ett handgjort vintageläder-Nato av Anders. Trevlig och snabb kontakt samt otroligt fint hantverk. Jag är mycket imponerad av kvaliteten och väldigt nöjd med Natot!
 

Simpatico

Rolex
Köpte några band av denna herre.
Väldigt imponerad över bemötandet, kvaliteten på bandet och arbetet.
Är i min bok 100% goodguy.
Kommer beställa fler band.
image.jpg
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Denna gången handlade jag klocka av Anders. Klockan kom snabbare än blixten och mer välpackad än en bebis. Anders levererar alltid, 100% goodguy:)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Har sent omsider kommit på att jag ju aldrig kommenterat affären jag tidigare har gjort med Anders. Köpte ett kalasfint canvas till min Panna av Anders. Trevlig kommunikation, utmärkt hantverk och överlag en smidig affär; rekommenderas!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Har bl.a. köpt en under 10k-klocka från denna gentleman f2f, och även fått fina band gjorda av honom. 100 % Goodguy!
 

Majje63

Omega
2-Faktor
Hej har köpt ett snyggt armband i ammoläder och 'gravyr' till pam 424. Hemlevererat. Ska kontakta honom om ett nytt armband igen. Goodguy!
 

Clark78

Cartier
Köpte en jättefin Glycine Airman av @Anders W . Väldigt trevlig och enkel affär. Jag fick även med två av hans egengjorda band vilka var väldigt fina och välgjorda.
Tack igen!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Köpt både några canvas och läder av Anders. Riktigt välgjorda prylar!
Mycket trevliga och smidiga affärer överlag, vilket gör Anders till en given goodguy!
 

CLT

Rolex
Köpte ett Canvas utav AW. Väldigt fint band och smidig affär, från beställning till leverans.

Kan varmt rekommendera att göra affärer med honom.
GG!
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Sökte upp Anders då jag sett en klocka jag sökte på hans handled. Lite milt förhandlande senare (och en väldigt trevlig konversation) så var allt avgjort. En solklar good guy! Tack!
 

Veratio

Cartier
Köpt ett måttbeställt canvas av Anders. Snabb leverans, trevligt bemötande trots många funderingar och kanonfint band. Rekommenderas! Bra pris också!


Niclas L
 

Mauritz

Rolex
Köpt detta av Anders nu återstår att testa det.
Personligen skulle jag utan problem rekommendera Anders, 100% "Goodguy" i min bok.
Tack Anders för ett fint jobb.
30.JPG
 
Topp