• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anders W awstraps

Mauritz

Rolex
Tack för ett fint armband Anders.
Rekommenderas varmt till 100%.
58.JPG
59.JPG
60.JPG

@Anders W
 

Simpatico

Rolex
Precis fått ett band levererat av denna lädersnidare. Som alltid väldigt hög kvalitet, grym lyhördhet för önskemål och mer där till.
100% goodguy, kommer att anlita denna herre många gånger till.

IMG_2639.JPG
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Förmedlade en försäljning i 15kkr klassen till Anders W, inga som helst bekymmer och bara bra. Snabb och trevlig i kommunikation. Good guy alla dagar i veckan.
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Köpte ett canvasband från @Anders W. Jag har i skrivande stund använd bandet en vecka och är mycket nöjd! Bra och trevlig kommunikation, snyggt band av hög kvalitet. Vad mer kan man önska? 100% GG.
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Köpt canvasband av Anders. Föredömlig kommunikation och bandet blev precis som förväntat. Mycket trevlig att ha att göra med. Tummen upp från mig!
 

MrIzoard

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av Anders.
Inga konstigheter, snabb och smidig kommunikation.
100 % goodguy och jag skulle gärna handla av Anders igen.
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag har under en tid varit på jakt efter en box till min 80-tals Seiko och har haft en köpesannons ute. Anders kontaktade mig och erbjöd sig att skänka en till mig mot frsktkostnad och ett bidrag till BCF, en otroligt fin gest!

Stort tack! 🙏🏼
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Sålt en telefon till TS.
Väldigt bra kommunikation, vi möttes upp och hade ett trevligt. Ser fram emot fler affärer i framtiden. 100% Goodguy!
 
Topp