• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andersml

B

Banankontakt

Guest
Köpt en klocka av Anders. Snabb leverans och klocka enligt beskrivning.

Goodguy helt klart!
 

Hipshot

Omega
Köpte en IWC i absolut kanonskick av Anders. Mycket nöjde med kommunikation och leverans och kan bara rekommendera denna goodguy.
 

Vonlind

Panerai
Han sålde sin Sinn till min vän och allting va topp! Föremålet va 100% som utlovat och affären var smidig, väldigt trevlig och hjälpsam dessutom! Rekommenderas starkt!
 

Tim

Omega
Köpte en sexsiffrig Datejust i superskick av Anders. Omsorgsfullt förpackad och trevlig gemensam syn av klockan. Affären gjordes upp på Anders arbetsplats efter snabb och smidig kommunikation.

Supertrevlig och hyvens kille – 100% goodguy. Jag gör gärna affär med Anders igen!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag har köpt en Rolex på distans av @Andersml och kan till 100% rekommendera honom. Efter ett par PM så swishade jag pengarna i förskott. Anders postade klockan snabbt och den kom verkligen fint paketerat och i ett strålande skick. Jag kände mig trygg under hela köpet och har bara gott att säga om Anders. Han erbjöd dessutom retur utan anledning (något som jag inte kommer att nyttja) men det vittnar också om en toppensäljare som är enkel att ha att göra med.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka i nära nyskick (precis som utlovat) av @Andersml . Trevlig kommunikation och smidigt avslut. Klart fall av en goodguy jag gärna gör flera affärer med!

Vill även passa på att skicka ett stort tack till @Lage som saknar egen referenstråd. Han genomförde affären på plats åt mig, då jag finns i en stad längre bort. Också en solklar goodguy!
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Köpt en Breitling i nyskick av @Andersml, vi möttes f2f hemma hos honom och gjorde affär. Riktig trevlig och tillmötesgående i PM och om möjligt ännu trevligare när vi sågs. 110% Goodguy, gör gärna affärer igen:)
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Sålt ett stycke vintagekronograf till herrn F2F inkl. kaffe och mycket trevligt snack. Super-GG!
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en Rolex DJ (ref:116200). Grymt smidig affär samt väldigt trevligt bemötande. Anders lät mig även "klämma och känna" på klockan i lugn o ro innan jag bestämde mig. 1000% Good guy..
 

atco

Omega
Köpte en Black Bay av Andersml. Betalade i förskott baserat på de goda referenserna här och blev inte besviken.
Klockan postades dagen efter jag betalat, var mycket väl paketerad samt motsvarade beskrivningen till 100%.
 
Topp