• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

agraw

nissenypon

Omega
2-Faktor
Köpt en Seiko PADI av Andrée. Han svarade bra på mina frågor och skickade snabbt. Väl inslaget paket och klockan var i minst lika bra skick som annonserats. Definitivt Goodguy!
 

Lolle

Panerai
Köpt en slips via Andrée här på klocksnack.

Väldigt nöjd med allting från beskrivning till kommunikation och leverans.

Definitivt Good Guy.
 
Köpte ett par shorts utav Andrée, snabb och bra kommunikation! Väldigt nöjd och gör gärna affärer igen.

Good Guy!
 

Niils

Breitling
Köpt en Seiko av Andrée, grymt trevlig vid kontakt och mån om att jag som köpare blir nöjd. Levererar precis vad som utlovats och hjälper mer än hjärna till med bilder eller mer info om objektet. 10/10
 

perdah

Breitling
Agraw guidade mig genom mitt första klocksnack-köp, med en god portion tålamod och trevligt sätt. Klockan håller det som utlovats.

Högsta betyg. :)
 

ErikDg

Omega
Andra gången jag gör affär med denna toppenkille. Blev en bytesaffär med klocka plus pengar från min sida mot lite lifestyle från @agraw Superkul affär efter lång och trevlig dialog. Rkommenderas alla dagar i veckan!
 
Topp