• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andra änden av spektrat

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Vnagenius postade en fin tråd om Vegas och Paneraiköp idag (Grattis!). Själv kör jag den andra änden av spektrat. Till påsk bär det av till Istanbuls basarer. På weekendresa tror hustrun - på klockjakt tänker maken. Förutom att kolla in mögel så vore det kul att gå till någon riktig handlare och spana in utbudet av turkiskt vintage. Är det någon som har varit där och kanske har lite tips?
 

oscaroscar

Panerai
Sadan Saat är en butik i Istanbul som har bra priser på ett par klockor jag kikade på. Hittade på chrono24 och var nära på att slå till men backade då jag vart skraj över extra kostnader när man tar in till EU.

Störst i Istanbul hävdade säljaren, men jag vet inte. Tycker hur som helst att de borde va värt att kolla in! :)
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
oscaroscar skrev:
Sadan Saat är en butik i Istanbul som har bra priser på ett par klockor jag kikade på. Hittade på chrono24 och var nära på att slå till men backade då jag vart skraj över extra kostnader när man tar in till EU.

Störst i Istanbul hävdade säljaren, men jag vet inte. Tycker hur som helst att de borde va värt att kolla in! :)
Tack oscaroscar. Första utflykten spikad :D
 
Topp