Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Andra änden av spektrat

Diskussion i 'Diskussion' startad av Pappi, 27 februari 2013.

1. Pappi
    Trådstartare

Pappi Lilla Fridolf

Vnagenius postade en fin tråd om Vegas och Paneraiköp idag (Grattis!). Själv kör jag den andra änden av spektrat. Till påsk bär det av till Istanbuls basarer. På weekendresa tror hustrun - på klockjakt tänker maken. Förutom att kolla in mögel så vore det kul att gå till någon riktig handlare och spana in utbudet av turkiskt vintage. Är det någon som har varit där och kanske har lite tips?

2. oscaroscar

oscaroscar Präst

Sadan Saat är en butik i Istanbul som har bra priser på ett par klockor jag kikade på. Hittade på chrono24 och var nära på att slå till men backade då jag vart skraj över extra kostnader när man tar in till EU.

Störst i Istanbul hävdade säljaren, men jag vet inte. Tycker hur som helst att de borde va värt att kolla in! :)

3. Pappi
    Trådstartare

Pappi Lilla Fridolf

Tack oscaroscar. Första utflykten spikad :D

Mårtenssons ur Brookfield