• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andra paketöppningen på några timmar, faen va nice!!!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det tog ca 1,5 vecka att få denna pärla hemskickad från Nederländerna. När den väl kom så blev jag ruggigt glad, var sugen på en YM 16623:a men det kändes som om det var lite för mycket guld. Så denna 16613 med blå tavla känns alldeles lagom med guld. Det är fullset precis som 16620 Datejusten som kom hem tidigare idag, den har även lugholes som jag älskar på Rolex klockorna. Klockan är i grymt skicka ser nästan opolerad ut, kan fått sig en lättare polering kanske.

Nu låter jag bilderna tala för sig själv.










Tack för titten och ha en trevlig kväll :cool: :p :happyhappy:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jävlar! Har du kontakt med jultomten eller vad är det frågan om? :D


Hohoho, ja om det vore så väl. Nej jag har tagit mig råd, har inte köpt någon klocka på fyra år då det har varit massor av skit på vägen. Separation, jada, jada, jada du vet hur det kan bli. Köpte nytt hus föra året som jag lagt ner lite pengar i osv. Men nu har man kommit på fötter igen, så nu skall det handlas :cool: :greedy: :rolleyes: :hungry: :happyhappy: :pirate: :snaphappy: :watching: :woot: ;).
 

calzone

Vacheron
Hohoho, ja om det vore så väl. Nej jag har tagit mig råd, har inte köpt någon klocka på fyra år då det har varit massor av skit på vägen. Separation, jada, jada, jada du vet hur det kan bli. Köpte nytt hus föra året som jag lagt ner lite pengar i osv. Men nu har man kommit på fötter igen, så nu skall det handlas :cool: :greedy: :rolleyes: :hungry: :happyhappy: :pirate: :snaphappy: :watching: :woot: ;).

Gift dig alldrig mer !, bara med Rolex isf :D :p
 
Stort Grattis! Riktigt snygg den där!
Annars såg det ut på bild nummer 2 som att du hade gömt dig bakom uthuset för frugan när du öppnade paketet:D
Lycka till!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort Grattis! Riktigt snygg den där!
Annars såg det ut på bild nummer 2 som att du hade gömt dig bakom uthuset för frugan när du öppnade paketet:D
Lycka till!


Hahaha...du slog huvudet på spiken, visst faen måste man gömma sig när det kommer sådana här paket! Har du börjat jobbat igen eller har du semester, själv så är det sista dagarna innan man måste ta sitt ansvar igen :clown:
 
Topp