• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Angående bra fakes

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
äh, dont believe the hype... 90% är ju waaay fucking off i min bok, do your homework, stay in school, be cool, köp säljaren så har du inga problem... kunskap är MACKT som vi säger.... ;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
NiklasArvid skrev:
äh, dont believe the hype... 90% är ju waaay fucking off i min bok, do your homework, stay in school, be cool, köp säljaren så har du inga problem... kunskap är MACKT som vi säger.... ;)


MACKT var ordet :D
Ärligt så är det svårt att bli lurad om du håller klockan i hand och kan modellen.
 

Josef B

Bestraffaren
Tredje bilden röjer klockan ganska väl, men för övrigt var det ganska likt. Som spence skriver, hade varit kul att få känna på en sådan. Undrar hur en sk "homage" klocka känns, den utan en massa text på?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Crowolf skrev:
Spencer66 skrev:
Crowolf skrev:
Men sånt här då:

http://ndtradingcorp.com/zen/index.php? ... cts_id=277

Är det inte lätt att gå på pumpen när det sitter proffsfejkare och patinerar tavlor och slänger i originalverk i klockorna? :cry:

/Poppe

Fast det företaget gör inte speciellt bra franken/fakes.

Ok! Jag kan inte mycket om Rolex så jag litar på dig.

De bästa annonserar inte :D
 
C

Crowolf

Guest
Spencer66 skrev:
Crowolf skrev:
Spencer66 skrev:
Crowolf skrev:
Men sånt här då:

http://ndtradingcorp.com/zen/index.php? ... cts_id=277

Är det inte lätt att gå på pumpen när det sitter proffsfejkare och patinerar tavlor och slänger i originalverk i klockorna? :cry:

/Poppe

Fast det företaget gör inte speciellt bra franken/fakes.

Ok! Jag kan inte mycket om Rolex så jag litar på dig.

De bästa annonserar inte :D


Jaha, är det det du sysslar med :eek:
 
Topp