• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ANMÄLNING - SECRET SANTA 2014

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Hejsan mina vänner! Jag har tatt på mig att organisera årets upplaga av Klocksnacks secret santa :)

Upplägget är följande:
Du skriver i tråden! Gärna något i stil med "Jag är på!", INGET KLADD TACK
Sedan skickar du mig namn och address via PM, som bekräftelse på att jag mottagit och sett ditt PM likear jag din kommentar i tråden.
Tråden stänger kl. 23:59 den 31 november 2014, ingen dispans kommer att ges för sen anmälan :)

Sen är processen enkel: Innan den 5e december kommer jag att lotta samtliga deltagare med varandra och PM:a den persons nick på KS, samt namn och address, du skall skicka ditt paket till!

Du är ansvarig att paketet skickas, lämpligen bör det också komma fram innan jul. Vad du skickar är helt upp till dig, dock kan jag hålla med det som Camo00 skrev förra året; det är rätt tråkigt att skicka någon ett bandstift. Jag vill understryka att jag inte tar på mig ansvar för eventuella fel som avsändaren gör.

När den första personen fått sitt paket så vill jag få PM, då skapar jag en tråd så att alla kan visa upp sina paket :)

Börja posta nu i tråden så ska vi nog få en riktigt trevlig jul :happyhappy:
Mvh
Adam
 
Topp