• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälan - GTG i Mälardalen

Snårtas

Rolex
Klocksnackare!
Det verkar som att GTG står som spön i backen och Västerås vill inte vara sämre såklart.

Den 27 september har vi bokat ett ställe i Västerås för att träffas, klämma på klockor samt äta och dricka gott.

Anmälan är bindande och sker i denna tråd. Maxantalet är 36 pers, så först till kvarn gäller.

För att logistiken skall fungera så kommer vi att ta in kostnaden för den tvårättersmiddag (275 kr) vi skall avnjuta senast den 19 sept.

Info om tid, plats, meny kommer i PM till de som anmält sig och betalat.

Hoppas vi ses!

/Snårtas, The Quiet Man och Tobbe-i-Etuna
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Fanken nu vet jag inte hur det ser ut med jobbet då jag inte har ett schema som sträcker sig dit... Vill ju så gärna komma. Får väl offra en sund av ledigheten och ta mig till jobbet och kolla upp det. :)
 

Dr Stein

Cartier
Jaså, det var en fredag. Då får jag tyvärr lämna beskedet att jag inte kan... :( Vad roligt initiativ, men tiden kan ju tyvärr inte räcka till allt. Hakar gärna på nästa Västerås-GTG! :)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Tråkigt nog måste jag avböja.. Jag har tagit reda på hur arbetsschemat ser ut... Jag jobbar efterm/kvällstid den dagen.
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Men det var ju själva den, är lite newbie här och GTG-oskuld och skulle väldigt gärna komma, men just 27 september är jag inbokad på finkultur i Fjollträsk... Nästa gång...
 
Topp