• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälan - GTG i Mälardalen

Cryssarn

Rolex
Då jag är helt grön på allt vad GTG heter så har jag ett par frågor.
hur funkar det om man endast har en dyrare klocka och resten runt 3-6000? Är det ens värt att ta med dom? Än så länge är min samling ganska blygsam, så om det bara är klockor på 20 och upp som gäller så har jag vara min BB :/
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Då jag är helt grön på allt vad GTG heter så har jag ett par frågor.
hur funkar det om man endast har en dyrare klocka och resten runt 3-6000? Är det ens värt att ta med dom? Än så länge är min samling ganska blygsam, så om det bara är klockor på 20 och upp som gäller så har jag vara min BB :/

Jag talar bara för mig själv nu, men för mig handlar det inte om priset. Det handlar om intresset på en GTG. Vi är ett gäng nördar som träffas och snackar klockor! När vi tröttnat på det kommer annat på tal. Tänk dig att du är på dejt, men att det aldrig blir pinsam tystnad för att Snårtas aldrig slutar snacka...
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Då jag är helt grön på allt vad GTG heter så har jag ett par frågor.
hur funkar det om man endast har en dyrare klocka och resten runt 3-6000? Är det ens värt att ta med dom? Än så länge är min samling ganska blygsam, så om det bara är klockor på 20 och upp som gäller så har jag vara min BB :/
Du är välkommen på GTG även om du endast tar med dig en 199kr casio, det är gemenskapen som räknas, get together :) välkommen!


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Dags för en liten bump. Kom igen nu människor, vi utlovar att Tobbe-i-Etuna har hästsvans och Breitling, Snårtas fortfarande är kortare än mig samt att jag själv är ännu äldre än sist.

Ping Denke RicVin Micke Ni aljung Vintage92 Danielle cheepo63


Här har vi ett gäng dönickar som har svårt att hitta almanackorna eller som blockerat oss!!:)

Vi kan ju Pinga några till som kanske sover: Anfield Froistedt76 VanNostrand (gör brorsan sällskap nu!) Rikard (nu får det vara slut på ursäkter att inte komma! Vi känner oss oprioriterade:()

Vi jobbar även denna gången på något extra roligt men det är väldigt osäkert så vi vet inte om det går i lås och kan därför inget säga än det jag redan frestar er med här så ni får ge er till tåls och fundera på vad jag egentligen svamlar om som kan var kul denna gång..................................puh..............................:confused:
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
match har jag dagen efter. hur länge brukar ni sitta?


Tills de slänger ut oss!!!!!!
Skämt å sido så har Snårtas inte talat om när han tycker vi ska börja. Men det brukar vara någon gång sen eftermiddag för att övergå till maten och sedan är vi svåra att få stopp på. Men folk brukar droppa av när de känner för det även om vissa aldrig känner för det eller begriper sitt eget bästa. Då kanske de dragit vidare till andra jaktmarker... och på vägen dragit med sig Sullstrom och the quiet man !!:rolleyes:
 
Tills de slänger ut oss!!!!!!
Skämt å sido så har Snårtas inte talat om när han tycker vi ska börja. Men det brukar vara någon gång sen eftermiddag för att övergå till maten och sedan är vi svåra att få stopp på. Men folk brukar droppa av när de känner för det även om vissa aldrig känner för det eller begriper sitt eget bästa. Då kanske de dragit vidare till andra jaktmarker... och på vägen dragit med sig Sullstrom och the quiet man !!:rolleyes:
Ni har dåligt inflytande på mig!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Snårtas

Rolex
Lite mindre än två veckor kvar och jag passar på att bumpa med lite nyttig info från SJ :D

Vås-Sthlm med SJ:
Avgår 19.41, framme 20.35
Avgår 21.41, framme 23.00 (buss från Kungsängen)

Eller så hugger ni en villig chaufför som behöver vila sin lever en lördag...

Anmälan fortfarande öppen, kom igen nu klocksnackare!
 
Topp