• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälan: Passaround frogman, GWF-D1000-1er

Jockinho

Patek
2-Faktor
Intresset för Casio Frogman verkar ha ökat och så även mitt, tänkte nu försöka dra igång en passaround på en GWF-D1000-1er. Klockan är inköpt under 2018 i mycket fint skick:

0C9425CE-579B-4D0D-B6DA-E696E0CEAF10.jpeg

Pris: 370kr/deltagare. Totalt 10st, en plats är min. Så nio kvar.

Regler:
- All frakt sker på allas risk. Klockan skickas endast som rekommenderad eller värde (skicka lätt ej ok).
- en vecka per deltagare. Någon dag hit eller dit vid förhinder är ok.
- referenser är ett krav för att få delta.
- klockan lottas ut efter passaround till lycklig vinnare, dvs det krävs inga långa recensioner/bilder för att ha chans att vinna :pompus:

Sugen, skriv i tråden! Först till kvarn :)

//jocke
 
Senast ändrad:

URsinne

Audemars
2-Faktor
Bra initiativ.
Nja, kunde vara kul iofs. Nu har jag en liknande i annan version så blir det stort intresse är det kanske vettigare att nån som inte haft eller har den sen tidigare får testa den. Men blir det (mot förmodan?) plats över kan jag vara på om så är.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Jag är på! Kul att testa en G-shock i det lite högre segmentet, har bara haft någon square och någon annan billigare modell tidigare. :)
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Inte för att jag behöver testa men behövs det deltagare för att få ihop det hela så kan jag haka på.
Frogman var en riktig ögonöppnare för mig så hoppas/tror att det kan bli så för flera än mig. Men fylls listan med 10 kandidater som aldrig testat Frogman så kan jag gladeligen avstå min plats.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tänker jag ger dagen att försöka få ihop de sista deltagarna då ägaren till tänkt passaroundobjekt vill sälja den.

Så ta chansen nu :)
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Är gärna med om det inte anmäler sig tillräckligt med icke-froginnehavare.
Har ganska tight tid men nog ska jag hinna med kolla på den och skriva några rader och bilder. Passaroundaren före får dock vara beredd att skicka vid överlämningen. Bor ute på vischan.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Är gärna med om det inte anmäler sig tillräckligt med icke-froginnehavare.
Har ganska tight tid men nog ska jag hinna med kolla på den och skriva några rader och bilder. Passaroundaren före får dock vara beredd att skicka vid överlämningen. Bor ute på vischan.

Lugnt! Då är vi tio deltagare totalt, jag tog med min far och en polare som vill testa g-shock på riktigt (även liite intresse av klockor i övrigt) som båda bor i min stad.

Drar ihop en tråd strax med alla :)
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Riktigt bra initiativ!
Jag funderade på att vara med i några dagar men insåg att jag inte har tiden det krävs för att ge klockan en bra vecka samt göra en bra recension etc.
Lycka till önskar jag alla som är med!
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Bra recension @TobiasD . Blev lite lessen på ögat när du sa att vanliga squares är leksaker! :p
Detta var ingen recension haha, bara unboxing och lite "första intryck", recension kommer senare :)
Har själv haft Squares innan och jag måste säga, jämfört med denna bjässe känns de som faktiskt som leksaker ;)
Frogman:en väger mycket mer, känns mer solid och knapparna är 10ggr bättre än de svåråtkomliga knapparna som squares har. Men ja, den kostar ju mycket mer också så det är väl nästan förväntat ;)
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Detta var ingen recension haha, bara unboxing och lite "första intryck", recension kommer senare :)
Har själv haft Squares innan och jag måste säga, jämfört med denna bjässe känns de som faktiskt som leksaker ;)
Frogman:en väger mycket mer, känns mer solid och knapparna är 10ggr bättre än de svåråtkomliga knapparna som squares har. Men ja, den kostar ju mycket mer också så det är väl nästan förväntat ;)

Ja, jag förstår det. Det var lite med en glimt i ögat jag skrev så. Jag vet ju själv hur Mudmaster ligger flera snäpp över fyrkanten kvalitetsmässigt. :)
 
Topp