• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälnings tråd för Gtg Dalarna Lördag 17/5...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Just nu verkar vi vara 3,5 personer på denna. Kom igen nu boys and girls, ni är också så klart välkomna. Behöver inte vara något jätte stort kanske. Någon schysst restaurang i Borlänge/Falun som har god mat, pilsner för dom som vill och kan ta en. Vi kör några timmar tills vi tröttnar, blir väl lagom att starta någonstans vid 16-17 tiden, eller vad tror ni andar. Ber om ursäkt att jag starta en ny tråd angående detta, men den andra tråden verkar ha dött för länge sedan. Så ni som vill och kan fyll på med din anmälan i tråden så får vi se hur många vi blir, och kan man inte komma på denna så fixar vi en till om det finns intresse för det.

Mvh // Una vida Loca, alias Af Sjodahl

https://klocksnack.se/threads/nytt-fÖrsÖk-gtg-i-dalarna-sÖkes-finns.22030/

Af Sjodahl
Tommytvigg
the judge
Eventuellt Fryken om han kanske är på plats i Avesta.
 

BOTL

Panerai
Har vi bestämt vart vi ska vara? Så nära Gävle :D (Falun) och skulle herrarna kunna tänka sig komma till Gävle bjuder jag på cigarr och lämplig dryck :cigar:
 

svesam

Rolex
Va fan... Jag som var så sugen att dyka upp
men denna helg är körd för min del...

Nåja vad är väl en bal på slottet...:sorry:

Hoppas det går fler tåg :)

/Daniel
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tjena BOTL!

Jag har inte en aning hur det går med Gtgn, för tillfället är det nog bara jag, Tommytvigg, The judge och Davvan och eventuellt du! Är ingen bestämt var vi skall hålla till, om det är Borlänge eller Falun, denna gången. Skulle vara mycket trevlig att få ihop något litet iaf, denna gången ser ut som det blir tom svårt att styra upp här omkring. Vid ett senare tillfälle får vi försöka få ihop ett gemensamt Gtg Gävleborgs län och dalarnas län, för det skulle vara kul och träffa dig BOTL. Du är varmt välkopmmen om du har tid och lust att ta dig till Dalarna.

Men först så återstår det och se ifall det blir en Gtg i huvud taget. Så hur ser det ut, vilka är på fortfarande?!
 

BOTL

Panerai
Jag är fortfarande på, om vi börjar 16 som du nämnde tidigare är jag med i 3-4 timmar. Kanske blir vi inte många men sällan har jag tyckt det är trist när likasinnade umgås. Det verkar som om vädret är på vår sida också (sa nån cigarr).

Jag hoppas detta blir av.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Drar igång tråden igen! Som det ser ut nu så är vi fyra personer! Af Sjodahl, Tommytvigg, the judge och Davvan från dalarna! Har inte fått något svar av Fryken om han kommer att vara i Avesta kommande helg, men om han dyker upp så är vi 6. För enligt våran coola vän BOTL så vill även han komma, och det får han så gärna trots att han åker ifrån Gävle. Så finns det några fler som vill komma så hör av er så snabbt det bara går, antingen via PM till någon av mig eller Tommytvigg så vi kan planera vart vi skall hålla till.
 

BOTL

Panerai
Jag hade ju tänkt fråga om ni hade kunnat ta med några roliga klockor Af Sjodahl men efter den bilden du la ut med väskan så är det ju uppenbart att du äger hela Rolex sortiment.:D


Om det blir väder för det har herrarna något intresse av att röka en cigarr? Tänkte bjuda er på varsin till efterätten.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Är det Borlänge eller Falun kanske jag ansluter. Du kan väl pma location och tid när ni bestämt.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Jag hade ju tänkt fråga om ni hade kunnat ta med några roliga klockor Af Sjodahl men efter den bilden du la ut med väskan så är det ju uppenbart att du äger hela Rolex sortiment.:D


Om det blir väder för det har herrarna något intresse av att röka en cigarr? Tänkte bjuda er på varsin till efterätten.

Mycket intressant! Vet dock som sagt ännu inte om jag kommer.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Angående Gtgn i Dalarna 17 maj allså nu på lördag, så går den av stapeln. Vi kommer att hålla till i Falun! Vi kommer att börja vid 16-17 tiden, för den som är intresserad så kan ni höra av er till mig via PM så får ni platsen också!

Väl mött allihopa!

Mvh // Af Sjodahl
 
Topp