• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälningstråd! Cartier Tank Solo Passaround #2

JaTack

Rolex
2-Faktor
Hejsan,

Eftersom intresset var så stort så kommer jag öppna upp för ytterligare en passaround.
Hela reservlistan från första omgången hamnar med andra ord först här vilket medför att det enbart finns åtta platser kvar, skulle dessa inte fyllas kommer jag ta en av dem :)

@Nymans Ur 1851 är dessutom sjysta och skickar med ett extra band som vinnaren får till klockan :)

1. SimonML
2. TiE
3. Jerico
4. Freddie L
5. Fanboy
6. Tobias Eriksson
7. Seikosthlm
8. Daniel Cruz Vera
9. Elvis82
10. Johnne
11. Ketan
12. ozzyozzy

Inspirationsbilder från internet:
iqftc7.jpg

w5200003.jpg

Upplägg:
-Priset för att vara med kommer ligga på ungefär 1k per person och det finns 20 platser inklusive min egen.
-Alla personer får ha klockan i ungefär en vecka och vid överlämning till nästa person så är F2F att föredra. Vid de fall klockan skickas så är det postpaket eller liknande försäkrade tjänster som gäller.
-Det är först till kvarn i denna tråd som gäller och din plats är säkrad när du har betalat.
-Den som har klockan ansvarar för den vilket innebär att man är varsam om klockan och håller den i ett säkert förvar.
-Utlottning kommer ske när alla deltagare har fått prova klockan.
Anmälan i tråden och det är först till kvarn som gäller!
 

Ketan

Cartier
Efter ha tänkt lite så tror jag att jag hoppar. Ursäkta för stöket JaTack! Jag tackar för möjligheten för denna trevliga grej!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
1. SimonML
2. TiE
3. Jerico
4. Freddie L
5. Fanboy
6. Tobias Eriksson
7. Seikosthlm
8. Daniel Cruz Vera
9. Elvis82
10. Johnne
11. ozzyozzy
12. Jolly
13. AdmAndrsson

Då är vi 14 om man räknar med mig :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
En uppdatering:
Vi kör passarounden med 15 deltagare, med andra ord finns det max 1-2 platser kvar och insatsen är någon hundralapp över 1k per person. Så större chans att vinna lottningen :)
 
Topp