• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälningstråd! Passaround Cartier Tank

DB15

Panerai
Pledge Member
Hehe betala bör man göra rätt tidigt om man vill ha kvar sin plats, men en tusenlapp kan du väl spara in bara på att hoppa afterskin? ;)

Fjällen? Funkar inte Hammarbybacken? ;)

image.jpg

Hahah! Ska dit med sambo och dottern så de lär inte bli så mycket afterski. Men tyvärr så blire det massa andra utgifter :D Tack @Moorflax för tipset! Jag ska lägga fram förslaget sen så får vi se ;)
 

Lowe92

Cartier
Jag är på om det finns plats kvar :)
Edit: får nog passa, hände lite grejer innan helgen o väntar på att fakturorna ska dimpa ner. Nästa gång!
 
Senast ändrad:

JaTack

Rolex
2-Faktor
Nu är det en plats kvar!

Edit: Nej det är det inte, nu är det fullt. Finns det någon som fortfarande vill vara med kan ni alltid ställa er i kö om någon skulle hoppa av :)

Hej!
Jag är på om det finns plats! Såg andra Skåne-pågar i tråden så då kan vi överlämna F2F @jabla :)
Det är ett antal skåningar anmälda så det kan nog bli några GTG:s :)
 

jdahl

Omega
2-Faktor
Såg precis att jag det redan är fullt. Attans här gäller det att vara online! Får väl hoppas på att nån drar sig ur
 

Edin

Panerai
Riktigt kul initiativ @JaTack !
Skulle gärna varit med om jag hade haft möjlighet själv. Kul att @Nymans Ur 1851 även är med och hjälper till med klockan. GTG när den hämtas ut för alla inblandade som kan kanske kan vara en idé?
 

Rivalen

Rolex
Jag tar gärna en köplats även om det börjar kännas som att jag är för sen. Kul att du tagit detta initiativ. :)

Med Postens Rek är en 20k klocka oförsäkrad. Postens "Värde" blir lämpligare.
 

Freddie L

Panerai
Äsch då!
Jag tramsade väl såpass att jag inte blev taggad... Hursomhelst har jag inte tittat in på KS förrän nu, och nu är det försent.

Sätt gärna upp mig på reservlistan!
 

Starship

Cartier
Bra initiativ @JaTack ! Snabbt jobbat också. Men nu känns det inte som någon poäng att ens sätts upp sig på reservlistan... Man måste ständig vara inte på ks får bli lärdomen.
 

Rivalen

Rolex
Om man skulle komma med, är det Ok att mer betrakta det som ett lotteri och avstå att ingå i Passarounden? Att frakta klockor är jag inte så glad i, men går det att ordna f2f så är det en annan sak.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Om man skulle komma med, är det Ok att mer betrakta det som ett lotteri och avstå att ingå i Passarounden? Att frakta klockor är jag inte så glad i, men går det att ordna f2f så är det en annan sak.
Hejsan, alla som är med ska testa klockan för att se vad de tycker. Skulle du komma med kan det förhoppningsvis lösa sig med F2F :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Reservlistan:
1. Camo00
2. Rivalen
3. SimonML
4. TiE
5. Jerico
6. Freddie L
7. Starship
8. Fanboy
 
Topp