• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälningstråd! Passaround Cartier Tank

JaTack

Rolex
2-Faktor
Blir det tillräckligt många reserver kan vi väl köra två?

Jobbigt att få OK från högsta instans och missa tåget? Har dock en känsla av att @JaTack fixar biffen. Nymans backar ju inte på affären direkt. Dessutom tror jag fler än 1 blir imponerade av klockan och köper en. Frun har en Cartier Santos. Helt underbar klocka.
Jag ska göra mitt bästa. Tror också att det kommer väcka intresse, den är riktigt snygg :)

Så alla som är intresserade av en passaround till säg till här så kollar jag med @Nymans Ur 1851 och se vad vi kan göra :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Reservlistan:
1. Rivalen
2. SimonML
3. TiE
4. Jerico
5. Freddie L
6. Starship
7. Fanboy
8. Tobias Eriksson
9. Seikosthlm
10. Daniel Cruz Vera
11. Elvis82
12. Johnne
13. Kevan
14. SimonML
 

Rivalen

Rolex
Tjoho - då är man med. Loose some win some. Nu har jag chans här och på en spännande klocka. Tack JaTack!
 

Starship

Cartier
Jag har funderat lite och känner inte att det här är en klocka för mig. Nu står jag visserligen bara som reserv #6, men jag släpper platsen.
 
Topp