• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Anonimo Firenze Millemetri 2000

Cristian

Rolex
2-Faktor
Hej Vänner!
Bumpar denna nu när det snart gått ett år. Över 5000 visningar på annonsen! Måste vara något slags rekord? Slå till nu! Perfekta sommarklockan!

Jag säljer alltså en Anonimo Firenze Millemetri 2000. Jag saxar lite från tidigare annons som jag även länkar till nedan. Klockan är i bra skick, dock några hairlines men inga dings. Den mäter 42mm, 14mm på höjden och 22mm mellan bandhornen. Krona för utsläpp av helium kl2. Krona och datum mellan kl3-4. Safirglas. Den klarar 1000m men varken jag eller tidigare ägare, enl gamla annonser, har trycktestat. ETA 2824-2 verk som går som en klocka.

Förutom klockan medföljer:
Original svart band i kodiakläder med original Anonimo-spänne (helt oanvänt) strl 80/125
Ammostrap "Malio straps" - ljust läder i fin kondition med pre-V buckle i borstat stål strl 70/120
Läderband "Toshi straps" - mörkare läder i fin kondition med thumbnail-spänne i borstat stål strl 75/120
Ett par extra pre-V spännen
2 st skruvmejslar i bra kvalitet för bandbyte
Innerbox, ytterbox, manual och certifikat.

Länk till anonimos web.

Pris: 10 000 kr inkl frakt i Sverige.

Några referenser finns i referenstråden.

Byte kan vara aktuellt. En Rolex Airking kanske? PMa förslag. Pengar upp eller ner är ok.

PMa mig om du undrar något.

Jag erbjuder full retur om objektet inte är som beskrivits.

Tack för titten!
Mvh
Cristian

Stulna bilder från föregående annonsör:
anonimo1.jpg
anonimo2.jpg
anonimo3.jpg


Lite nya bilder...
IMG_0029.JPG

IMG_0030.JPG
 

Bilagor

  • Photo 2014-05-25 18 27 01.jpg
    Photo 2014-05-25 18 27 01.jpg
    205.1 KB · Visningar: 3,615
Topp