• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anständig GTG i söder

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
I södern, med sydlig mat på menyn!

Jag kan garantera att alla här är duktiga på att räkna.

Nu ska jag, Omen och Sond ha det trevligt!


image.jpg
image.jpg
 

Randel

Cartier
Ha det trevligt pojkar! Jag har tagit ledigt från jobbet i morgon bara för att kunna ägna dagen åt att drägla åt bilder på Omen DD i platina :cigar:
 

Sond

Patek
Tillbaka på hotellrummet. Tack daviden och Omen för en mycket trevlig kväll i de kontinentala delarna av landet.

Trots den goda maten, de utsökta dryckerna och de fantastiska klockorna var ändå glädjen i att träffa två väldigt trevliga KS:are det största värdet med kvällen!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ser ut att vara ett riktigt bra ställe. Vad heter det och var ligger det?
La Roche.
Tillbaka på hotellrummet. Tack daviden och Omen för en mycket trevlig kväll i de kontinentala delarna av landet.

Trots den goda maten, de utsökta dryckerna och de fantastiska klockorna var ändå glädjen i att träffa två väldigt trevliga KS:are det största värdet med kvällen!
Tack själv, är fylld med bra tips inför de kommande åren. Steg ett: Skaffa källare.
Hemskt trevlig kväll! :)
Varför gör ni på detta viset utan att jag vet något? :(
Nästa gång!
 
Topp