• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Antal procent Rolex & Omega i lådan?

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
50% Omega 50% Seiko.

Men det kommer bli en Rolle plus något mer innan/under sommaren så kvoten blir 25% per klocka i lådan.
 

jabla

Sarlacc
Efter att ha svarat och sedan läst efterföljande svar i tråden börjar jag undra om jag missförstått frågan :?
Mitt svar grundade sig på förhållandet mellan mitt Rolex och Omega innehav, övriga klockor finns ej med i "pocenten".
 

Ajax

Omega
Re: Sv: Antal procent Rolex & Omega i lådan?

50% omega, 25% Oris och 25% Longines :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Ministern

Founder
2-Faktor
jabla skrev:
Efter att ha svarat och sedan läst efterföljande svar i tråden börjar jag undra om jag missförstått frågan :?
Mitt svar grundade sig på förhållandet mellan mitt Rolex och Omega innehav, övriga klockor finns ej med i "pocenten".

Jag tror du uppfattat frågan rätt och de som inte har fina :lol: klockor har valt att misstolka :mrgreen:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Re: Antal procent Rolex & Omega i lådan?

När jag blev medlem här på KS så låg innehavet på 100 % Omega. Nu är det 33 % Omega och 33 % Rolex.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Min samling (totalt 47 ur just nu)

Omega 36%
Rolex 47%
Seiko 9%
Andra 8%

Mvh
Micke E
 

Fred72

Cartier
För tillfället 57,15% Rolex och således 42.85% Omega.

Jag är nöjd med fördelningen mellan Rolex och Omega, dock saknas AP och Panerai i samlingen vilket grämer mig konstant varje dag!
Jag måste förmodligen sälja något för att gå vidare, får se vad som händer.
//Fred
 
Topp