• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anti teaser tråden #2

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Kolla vad jag köpt :)


ysu5uge4.jpg


Äntligen en klocka jag vill ha från mitt födelseår och månad :)

Hoppas den kommer innan midsommar bara!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Hallåjs rackabojs! Nu drar jag till posten för att hämta paketet. Ni kan ju fetglömma att det blir nån paketöppningstråd ;)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Men va f**n!

Tog mig på lunchen till Poståkeriets central, det är det som gäller eftersom jag bor där det finns lantbrevbärare. Har pratat med en kvinna där på morgonen och kommit överens med henne om att paketet ska ligga kvar där tills jag hämtar det.

Är billös så jag fick min kusin att skjutsa mig, kommer dit och då säger kärringen som öppnar (inte hennes fel iofs) att paketet tog lantbrevbäraren med sig för utdelning.

- Men va faaaaan! Jag är ju inte hemma, hur fan ska ni kunna lämna ut paketet då?
- Eh, nä det går ju inte... Det har tydligen brustit i kommunikationen..
- No shit!

Så det var bara att åka tillbaka på jobbet utan klocka. Får hämta den på ICA i morgon istället. Värsta antiklimaxet jag upplevt på länge. Jag som var riktigt jäkla laddad :blackalien:

Paketet kom från USA till Sverige på 3 dagar, sen tar det ytterligare 3 dagar för posten att levererat till mig! Helt värdelös service måste jag säga.....

Satan sur som fan!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Surt
Edit: Dålig rubriksättning btw ;-)
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Riktigt snygg! Lite som gamla Rolex, 70-80 talet fick man en för 2 korv och bröd plus en varm pucko. Idag kostar en fin ungefär som en ny Rolex Sub!
 
Topp