• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Antikmagasinet - Armbandsur - TORSDAG 5/3 KL. 21.00 - Kunskapskanalen

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Torsdag 5/3 KL. 21.00 kör Kunskapskanalen ett avsnitt om armbandsur.

''Del 9 av 12: Armbandsur. För killar och män med stil har det klassiska armbandsuret blivit den viktigaste accessoaren. Antikmagasinet utreder varför dyra klockor av rätt märke har blivit en statussymbol. Gäster: stilexperten Christian Quaglia och Antikrundans klockexpert Michael Wallhagen''

antikmagklockor-jpg.jpeg


http://www.kunskapskanalen.se/artiklar/antikmagasinet-11
 

freddan

Breitling
Äntligen nåt vettigt. Uren börjar få lite mer plats nu. Har ju varit med minst tre stycken värderingar i varje AR avsnitt denna säsong.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Tackar för tipset. Ska sätta TV-boxen på inspelning så att jag inte missar denna godbit.
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Ahh läckert. Får se om det blir skämskudde eller true love.
Det är väl en Nautilus 3700 man ser på vinjettbilden också?
/j
 

Chagall

Cartier
Åh, vilket trevligt tips. Jag har inte sett Svenska Antikrundan på flera år. Det får bli änrding på det. :)
 

CLT

Rolex
Gav ett litet förslag om tv-program för kvällen. När jag föreslog det här fick jag en blick som egentligen inte behöver något svar.......
 
Topp