• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ANTIKRUNDAN!

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
För någon vecka sedan var den här skönheten med :)

Screenshot_2014-03-07-10-37-53.png
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
haha, kollar på klippet på Patek Philipe-klockan från antikrundan. Otroligt snygg klocka, ägaren visste inte mycket om den. Ann Lundberg verkar helt chockad i intervjun efter. -OJ! En klocka för 80000:-
 

Lunkan

Cartier
Hon kan ju omöjligt blivit nöjd att få sin klocka värderad till 1600 när det stod Omega på... Jag vet inte med Er, men ibland hör man "förstå-sig-påare" som säger wow, det är en Omega klocka och den är gammal, den är nog värd 100 000 tkr!! Tröttsamt...
 

Knät

Cartier
Hon kan ju omöjligt blivit nöjd att få sin klocka värderad till 1600 när det stod Omega på... Jag vet inte med Er, men ibland hör man "förstå-sig-påare" som säger wow, det är en Omega klocka och den är gammal, den är nog värd 100 000 tkr!! Tröttsamt...


Nej hon såg inte helt nöjd ut..

Såg på aftonblaskan att Bertil Svensson ska sluta och att antikrundan söker ny expert..
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Bumpar den här lite - råkade se igår att inspelningarna av årets Antikrunda börjar nästa vecka och att det i år gick ut med en särskild förfrågan om att ta med armbandsur till experterna.

Kanske inget för de flesta på KS - eftersom vi rent generellt har lite för bra koll - men sitter någon på nåt speciellt vore det kul att se lite KSare i rutan och det öppnar ju också för att vi skulle kunna få lite roliga ur dyka upp framöver.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Satt faktiskt igår och kollade en "best of" som de har på svtplay. Var någon tissot med som värderades till 9 tror jag han sa..
 
Topp