• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Antikrundan

Ponlarsson

Panerai
Rolex 1675 gilt på en av experterna :)
image.jpg

image.jpg
Rickard Thunér. En av de roligare experterna enligt mig, och inte enbart för att han har en Rolle.
 

Cybergurra

Breitling
Man hade ju velat se vad det var för fint fickur som den där lilla grabben hade med sig men som inte fick tid för värdering i programmet.
 

mmx

Cartier
De värderar väl lite mer defensivt idag än för ett par år sedan? Har ju trampat på några minor, 30k för uppenbart förfalskade (nivån tvådollarssedel) Bengt Lindström och slik idioti...
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
De värderar väl lite mer defensivt idag än för ett par år sedan? Har ju trampat på några minor, 30k för uppenbart förfalskade (nivån tvådollarssedel) Bengt Lindström och slik idioti...
Så är det säkert.
Blir lite sämre teve kanske, men samtidigt har många av "Vad hände sen-inslagen" blivit lite väl mycket antiklimax.

Det sagt så drog jag till med 30, 25, 25 när jag satt där i tevesoffan. Hade hoppats att frun skulle tycka att detta var lite mer imponerande än vad hon gjorde, men ack...
Håller dock med om att 321:an egentligen borde värderats högre.

Sjukt spännande nästa vecka.
Får se hur pass försiktiga de är med PN. Vad värderar man ens den till?
Bra teve om man drar till med fem mill! ;)
 

mmx

Cartier
Så är det säkert.
Blir lite sämre teve kanske, men samtidigt har många av "Vad hände sen-inslagen" blivit lite väl mycket antiklimax.

Det sagt så drog jag till med 30, 25, 25 när jag satt där i tevesoffan. Hade hoppats att frun skulle tycka att detta var lite mer imponerande än vad hon gjorde, men ack...
Håller dock med om att 321:an egentligen borde värderats högre.

Sjukt spännande nästa vecka.
Får se hur pass försiktiga de är med PN. Vad värderar man ens den till?
Bra teve om man drar till med fem mill! ;)
Haha, jag var också i stort sett rätt på det faktiskt. Min fru har bra koll, hon var inte heller ett dugg imponerad. ;)
Newman vågar jag mig nog inte på, det verkar som att små nyanser gör hiskeliga prisskillnader. Sjukt kul att höra vad han säger blir det i alla fall...
 

Zalath

Panerai
Sjukt spännande nästa vecka.
Får se hur pass försiktiga de är med PN. Vad värderar man ens den till?
Bra teve om man drar till med fem mill! ;)
Hade vart kul! Men tror dels inte att de vågar och dels att den som tar med en PN till Antikrundan inte har så stor koll. Risk att delar har blivit bytta, etc. Vilket inte är så konstigt - de flesta har ju en klocka som bruksföremål, speciellt klockor från den tiden!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Ska bli kul att se! Får kolla Play sen och försöka hålla mig från tråden innan dess... :)
 
Topp