• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Använder ni era dykare till dykning?

Dyker ni med era dykare?

  • Javisst, det är mitt yrke

    Röster: 0 0.0%
  • Dyker med tuber

    Röster: 9 17.0%
  • Fridyker regelbundet

    Röster: 2 3.8%
  • På semesterresan går jag under ytan ibland

    Röster: 26 49.1%
  • Aldrig

    Röster: 16 30.2%

  • Totala väljare
    53

Makkanxd

Rolex
Nae! Men kan vara bra att ha ;) :woot:
IMG_0006.JPG
 

paradis

Audemars
När jag köpte den här Submariner gjorde service hoc en private urmakare . Vi pratade lite om klockan ock han sa att den är tryck setad( visste inte vad det är ) ock att jag kunde bada med den . Klockan är ändå från 1977 ock jag tänkte OM något händer ? vad gör jag då ? Jag tycker jätte mycket om den klocka . Så naturligtvis blev det aldrig bad med klockan .
 

Bilagor

  • IMG_1520.JPG
    IMG_1520.JPG
    113.1 KB · Visningar: 60

Pluto

Cartier
IMG_5881.JPG
:smug:Största påfrästningen min PADI haft gällande vatten är än så länge från en fors hehe, fick desvärre en liten hairline på spänne men denna bild i utbyte var det värt!
 

Depp-Erik

Cartier
Dyker inte men badar med klockan på sommaren. Har även åkt wakeboard med min SKX, vilket den naturligtvis klarade utmärkt.
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Jävligt fri dykning..; bomben i poolen på semestern :)

(blev litet dubbelpostande här m a a av länkning till snarlik tråd)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag tar av den när jag ska duscha, men det beror på bandet. Om jag bara får axxxlet ur ska jag anmäla mig till en dykkurs. Klockan och jag ska få bada djupt en dag.
 

PerS

Omega
Använder mer moderna hjälpmedel än min submariner när jag dyker, men dusch, bad och snorkling får den utstå
 
Topp