• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aosehus

Lolle

Panerai
Tror knappt det behövs fler referenser men kan ändå ge min input

Köpte en plånbok av @aosehus - snabba svar, snabbt skickat, välpaketerat och plånboken var i skick över förväntning. Smidig affär helt enkelt så jag kan bara säga absolut good guy.
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Sålt en Klockrulle till @aosehus. Frakten gick på mer än tänkt och utan krusiduller eller invändningar så kompenserade Martin mig för detta. 100 % goodguy i min bok. :)
 

LS

Panerai
2-Faktor
Jag har köpt en Rolex Submariner 116610 av Martin. Bra kontakt via PM och en jättefin klocka precis som beskrivit. Good guy!
 

haggan

Omega
Köpt en klocka av Aosehus. Har verkligen bara positivt att säga, snabb kommunikation, väl paketerat och ultrasnabb leverans! 100% good guy
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag köpte klocka av @aosehus. Jag swishade pengarna i förskott och klockan kom snabbt, i fint skick, precis som utlovat. Bra kommunikation och dessutom ansträngde sig M för att hinna få iväg klockan samma dag.

100% GG som jag gärna köper av igen.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Köpte Rolex för strax under 100k på distans av aosehus, swishade iväg i förskott. Paketet skickades iväg dagen efter, inga konstigheter! väl paketerat och trevlig dialog via PM, rekommenderar honom helt klart :)
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Köpt klocka i 50k-klassen av Aosehus. Mycket bra kontakt, smidig herre som svarade på alla frågor jag hade. Jag swishade först och paketet dök upp mycket snabbt (knappt två dygn Schweiz-Sverige) och var otroligt välpackat.
Handlar lätt igen! 100% goodguy.
 

Maxmoritz

Breitling
2-Faktor
Köpte första riktiga klockan av han! Extremt tillmötesgående och trevlig ! Smidig affär paketet kom på mindre än en vecka ! Kommer säkert göra affärer med denna man igen !!
 
Topp