Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

AP levererar

Diskussion i 'Diskussion' startad av MKRGG, 14 augusti 2014.

1. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    För vääääääldigt länge sedan mejlade jag AP och bad om en katalog. Jag fick ett mycket trevligt svar från åf och AP-ansvarig i Holland/skandinavien och beskedet att den svenska åf ombetts skicka mig en sådan. För ett par veckor sedan fick jag beskedet att svensk åf trots påstötningar inte lyckats skicka någon katalog och att man från Holländsk sida skulle lösa detta med lite plåster på såren i form av den oranga skriften. Jag ombads även att ifylla ett recensionsformulär om åf i Sverige. Idag kom posten med detta torsdagsmyz. image.jpg
    Nu ska jag klä av mig naken en stund....

keroro, Peddjy, Ernesto och 10 andra gillar detta.
  2. -big kahuna-

-big kahuna- Bonde

Från:
    Stockholm
    chysst, vi väntar på bilder :D

3. Portofino

Portofino Präst

Från:
    Stockholm
  4. san

san Borgare

Gör vi verkligen det? :nailbiting:

k0ltrasten och Ernesto gillar detta.
  5. danne10

danne10 Stadsbo

Från:
    Stockholm
  6. BadkarsPiraten

BadkarsPiraten Biskop

Från:
    Ulricehamn
    Ge han inga idéer nu för fan!

7. Taxman

Taxman Friends of KS

Naken?! :nailbiting: Vore det inte bättre om du hällde upp en stor kopp java eller möjligen knäckte en bira? :)

Mårtenssons ur Brookfield