• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad AP Royal Oak 15300st, blå tavla, nyservad

Kakob

Cartier
Har fått griller i huvudet under helgen, nya idéer som behöver finansieras...

Till salu är min Audemars Piguet Royal Oak 15300st, G-serie från 2006, med blå tavla. Klockan kommer nästan direkt från helservice hos Nymans, med garanti till 25 augusti 2018.

Klockan kommer utan originaltillbehör. Det som följer med är två extra länkbitar (tror det ska vara full länk med dessa), servicefodral från Nymans, delarna som byttes ut vid service, och såklart dokumentation från servicen samt trycktest för att styrka garantin.

Det yttre skicket är mycket bra, finns enstaka hairlines och bruksspår, men ingenting som inte skulle gå att polera bort. Kanterna och fasningarna ser skarpa och fina ut, har aldrig blivit polerad i min ägo, men väljer att inte uttala mig om huruvida det skett tidigare.

Retur inom 48 timmar från mottagande om klockan skulle avvika från annonsen.

Pris: 117.000 :-

Har nytt i siktet så är i första hand intresserad av ren försäljning, men har du något kul att byta med: testa, kan inte bli värre än ett nej!

Jag kommer vara bortrest under nästa vecka, så leverans kan ske först måndag den 3 oktober. Därav hoppas jag även på överseende med att jag kommer vara lite långsammare att svara på PM under veckan.

IMG_3639.JPG
IMG_3631.JPG
IMG_3632.JPG

IMG_3641.JPG
maskad1.png
maskad2.png
IMG_3642.JPG
IMG_3644.JPG
IMG_3643.JPG


Stort tack för möjligheten att annonsera, och allt annat som har med KS att göra! :)
 

Bilagor

  • IMG_3641.JPG
    IMG_3641.JPG
    182.8 KB · Visningar: 44
Topp