• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Royal Oak Annual Calendar - 36mm - B&P - SEK 75,000

zebbo_apa

Omega
SÄLJES:

Audemars Piguet Royal Oak Annual Calendar - Ref. 25920st - med mörkblå/grå tavla

Size: 36mm (men upplevs som något större) - Se referensbilder nedan

Originalcertifikat, originalbox samt justeringsverktyg för datum- och månadskomplikationen medföljer

PRIS: SEK 75,000

IMG_7385.JPG

IMG_7373.JPG
IMG_7374.JPG

IMG_7378.JPG
IMG_7380.JPG
IMG_7370.JPG

IMG_7391.JPG


Fantastiskt, opolerat skick med skarpa kanter hela vägen runt - Ser i princip ny ut med undantag för några få och YTTERST små bruksspår som någon enstaka "hairline" - Inget behov av service ska föreligga inom en överskådlig framtid enligt den auktoriserade urmakare som klockan har varit inne hos för kontroll - Ska enligt tidigare ägare ha genomgått en service i början av 2016 (jag har ingenting som kan styrka detta, förutom att urmakaren jag har varit i kontakt med just gjorde bedömningen att allt såg mycket bra ut invändigt).

Referenser: Har en fullklottrad referenstråd på ett annat klockforum, till vilken URL kan lämnas på begäran.

Jag och klockan finns i Stockholm, och kan visas upp över en kopp kaffe på mitt kontor vid Stureplan.

Första kontakt via mail = [email protected] alt. PM här på KS.

Svarar gärna på frågor och/eller skickar över fler bilder (får be om ursäkt för den ruskigt dåliga kvaliteten på vissa av bilderna.)

Swish is the new king, men givetvis kan klockan skickas till andra delar av landet på köparens bekostnad och risk, mot förskottsbetalning. Har hanterat "distansköp" på detta vis vid ett par tidigare tillfällen som säljare, och känner mig säker på att köparna i dessa fall har uppfattat hanteringen från mitt håll som mycket smidig och professionell.

Retur enligt överenskommelse, förutsatt att ovan beskrivning av objektet inte överensstämmer med verkligheten - Ingen retur vid affär face2face.

BILDER FÖR STORLEKSREFERENS! (OBS! Radiomir = 40mm / Big Bang = 41mm / Luminor Marina = 40mm)

16-07-2017 11-17-47.jpg
16-07-2017 11-20-35.jpg

16-07-2017 11-21-13.jpg
16-07-2017 11-21-27.jpg
16-07-2017 11-21-46.jpg
16-07-2017 11-20-53.jpg


Stort tack till KS för annonsplats.

/Sebbe
 
Senast ändrad:
Topp