• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AP sänker sina priser med 25%

Jesper

Cartier
2-Faktor
Enligt Jimmy Broddeson som jag fick mail från på min AP annons. Sicka goingar det finns. Tror iofs det är Denke som försöker sig på en fuling :)

Ha en go kväll allesammans!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har också hört det. Ska vi säga 75 tkr? :-D

Trevlig kväll!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jesper skrev:
Enligt Jimmy Broddeson som jag fick mail från på min AP annons. Sicka goingar det finns. Tror iofs det är Denke som försöker sig på en fuling :)

Ha en go kväll allesammans!

Jag hade påstått 50%! Du känner ju mig Jesper... ;)
 

Jesper

Cartier
2-Faktor
konkas skrev:
De har faktiskt redan sänkt priserna i USA men inte på stålklockorna.


Guldklockorna e sänkta ja! Men detta har varit känt ganska länge. 17% tror jag närmare bestämt. Men det e ganska rimligt med dom sinnessjuka priser dom har på deras guld varianter. Inte för att stålvarianterna e billiga direkt. Men att dom skulle sänka rakt över med 25% säger sig ganska självt att man skjuter sig själv i foten.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jesper skrev:
Denke skrev:
Jesper skrev:
Enligt Jimmy Broddeson som jag fick mail från på min AP annons. Sicka goingar det finns. Tror iofs det är Denke som försöker sig på en fuling :)

Ha en go kväll allesammans!

Jag hade påstått 50%! Du känner ju mig Jesper... ;)

Ja fan fel av mig. Du hade väll erbjudit en smutsig Solna mössa oxå :)

Ha ha! Kunde möjligen ge tillbaka några av alla de gårdarhattar man norpat genom åren... ;)
 

oystercase

Cartier
Nä, han finns på riktigt.

Sök på yachts och broddesson...

Försiktigt, försiktigt om ni ska deal med honom.
 
Topp