• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Apollo1884

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Köpt ett gummi till Oris Aquis av Andreas, grymt trevlig och bra kommunikation, varan bättre än beskrivet och snabb leverans. Skulle utan tvekan göra affär med herrn igen, 100% Goodguy:)
 

Korwax

Omega
Har bytt en klocka med Andreas. Allting var som beskrivet. Bra kommunikation, bra förpackat.
Jättetrevlig kille som jag gärna gör affärer med igen!
 

kalles888

Cartier
Köpt av @Apollo1884 på distans. Blev en liten miss men Apollo var riktigt till mötesgående och till slut var vi båda nöjda! Grym, seriös och en riktigt bra säljare i min bok! 100% goodguy!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Sålt en klocka till Apollo1884 och gör det gärna igen. Otroligt enkel att ha och göra med och dessutom en person som vet vad han vill. Tummen upp helt klart. :)
 

MickeJ

Panerai
Jag har köpt ett Laco pilotur av Andreas. Trevlig kontakt före och efter affär, allt i beskrivet skick, blixtsnabb leverans och väl förpackad klocka. Kort sagt, 100% GG :)
 

TonyM

Cartier
Köpt en Smpc på distans av Andreas. Sköttes enormt seriöst och fick mig att känna mig trygg i mitt första dyrare köp. Tack! 100% Goodguy!
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Köpte en Padi av Apollo. Skrev till honom på tisdag och fick klockan på fredagen. Så snabb och smidig att ha att göra med.
 
Senast ändrad:

MrJohn

Omega
Jag köpte en Tudor Black Bay av Andreas och jag är jättenöjd. Mycket trevlig och snabb dialog, snabb leverans och klockan var i utlovat skick.
Toppbetyg! :)
 
Topp