• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Applewatch

MrPlow

Rolex
d7941a534bfdff80cdad889168ebac646b06cc85_medium_2x.jpg

Med digital krona!
d7345340114f661b1704bc8a9b8ed83ef33a606c_medium_2x.jpg
 
D

Deleted member 1154

Guest
Kan man se det nånstans förutom Apple.com?

Vad tror vi kommer "hypen" kring klockor ta fart på allvar nu?
 
D

Deleted member 1154

Guest
Klocka + Apple Pay ... Nu är vi snart i framtiden :) Scary men visst oundvkligt...
 

par

Patek
2-Faktor
Ganska olikt apple, det är för många variatoner och därför känns det inte som det följer deras logik.
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Har en iPhone och är nöjd med den, en klocka fyller dock för mig helt andra syften än att bara vara "smart" vardagen.
Skulle jag kunna tänka mig den som en pryl för att cykla, springa med för att lätt kika på rundan på datan? Varför inte.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Brukar gilla Apples design.
Är inlåsningen som får mig att backa från deras produkter.

Men... den där var ju inte speciellt trevlig. Kändes bara tråkig.
 

Galaxy

Rolex
Känns väldigt aktuell som löp/sportklocka för mig i alla fall. Verkar komma i 18k (?) och verkar kosta 249USD i stål vilket helt klart känns rimligt.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Endast hälsofunktionen är intressant i mitt tycke, frågan hur fult det blir bära en klocka på varje hand? Antagligen rätt fult. När det kommer en smidig, ok lösning att fästa på armbandet på ord klocka, då har vi kommit någonstans..
 
Topp