• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DrKlocka

Reize

Omega
Köpt av aptorsken. Snabb kommunikation och imponerad att han lyckades packa en vaxjacka så effektivt att den kom på brevlådan!
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Köpt en fin Lemania från 61 av @aptorsken. Bra kommunitkation, snabb leverans (i välpaketerad försändelse) och väl överensstämmande med beskrivningen i annonsen gör att jag varmt kan rekommendera affärer med honom.
 

yslow

Omega
2-Faktor
Har också köpt en äldre omega av aptorsken och instämmer med ovan inlägg, 100% goodguy med extremt snabb kommunikation och väldigt trevlig!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Köpte ot av mannen-i-fråga. Jag var som vanligt skitjobbig och krånglig, men han tog det med jämnmod och vi hade ett bra tjôt.

Till slut mötte han upp min polare och överlämnade grejerna. Prydligt, hoppas Jesper var trevlig (trots klocklös).
 

Mr Pink

Breitling
Köpte en vintagedykare av aptorsken. Snabb affär, välpacketerat och trevlig respons. Ser fram emot fler affärer:)
 

mts1

Omega
Köpt en tudor av aptorsken, var som beskriven, bra kommunikation och är allmänt nöjd, 100% GG :)
 

ConElPueblo

Panerai
Har købt et par ure af Aptorsken, både Lagonda og Omega - har været meget tilfreds begge gange, og kommunikation og ure har været i top :)
 
Topp