• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aqua Terra: Blå tavla. Svart band, helgerån?

ironcastle

Patek
2-Faktor
Sökte ett viklås till min Aqua Terra och "fick" ett gummi på köpet. Funkar det här eller ser det ut som hey-kom-och-hjälp-mig? Säg att det funkar :bawling:
20160315_192713.jpg
20160315_192654.jpg
20160315_192732.jpg
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Får bli ett brunt alligatorband men innan det anlänt vill jag hjälp att förstå om detta är :facepalm: , :wideyed: eller rent av :cool:.
 

PCB

Audemars
satans grym klocka i vilket fall...
älskar just denna utgåvan med sargen runt datumfönstret!
de nyare utan, ser skit ut i jämnförelse
 

Zalath

Panerai
Det är snyggt! Säkert kanon till sommaren också med lite lättare kläder. Kanske sen ett läderband till de mörkare delarna av året?
 

Oew

Rolex
Ledsen men tyckte bandet var riktigt fult. Svart funkar absolut med blått men då måste det vara ett snyggare band. Brunt kommer nog vara bäst.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Kroko ska det bli är tanken. Tror mest på brunt, men visst, blått är nog fränt det med. Klockan är så fin hur som helst att den förtjänar en trave fina band. Spännet är dyrt, men känns exklusivt och sobert samt har en tilltalande kvalitetskänsla.
 
Topp