• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aqualand

C

Crowolf

Guest
Usch, svårt. Jag tycker man lägger sig (i t.e.x en auktion) där det känns bra för en själv. Vill jag ha en Aqua, vad är den värd för mig? Annars skulle jag bli galen. Svårt med 'Rätt' pris, särskilt i de billigare segmenten.

/poppe


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Det blir roligt att se vad folk skriver för priser. Så jag får se om jag gjorde en bra eller dålig affär ;)
Återkommer...
 

Ricrob

Patek
Vilken modell? Tänker du typ C023-JP2000, såär C023 den äldre och ligger mellan 800-1500:- ber på skick, skulle jag säga.
 

plattfot

Rolex
Jag köpte en riktigt fin CO 22 (eller om det var en CO 23) av Nielo på SCWF, den betalade jag drygt 1500:- för. Mer än så skall du inte behöva betala. Ett lite slitet ex skall du kunna hitta billigare. Se till att klockan har en fin boettlockspackning - de är lite knepiga att hitta nya.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Oavsett 1000:- 1500:- är det mkt bang 4 bucksen.
Köp ett exemplar med smilande läppar, för mkt klocka är det verkligen.
 

Knät

Cartier
Jag var lite fundersam när jag skulle sälja min. Satsade därför högt och sänkte sedan tills nån nappade. Vintage92 hostade till slut in ett bud som kändes korrekt. Å med tanke på vad som skrivs i denna tråden så gjorde vi nog båda en bra affär.
 
Topp