Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Aqualand

Diskussion i 'Diskussion' startad av P-A, 22 februari 2013.

1. P-A
    Trådstartare

P-A Sir Spamalot

Från:
    Hälsingland
    Vad är ett rimligt pris på en äldre modell?

skickat med telefonen.

2. Crowolf

Crowolf Guest

Usch, svårt. Jag tycker man lägger sig (i t.e.x en auktion) där det känns bra för en själv. Vill jag ha en Aqua, vad är den värd för mig? Annars skulle jag bli galen. Svårt med 'Rätt' pris, särskilt i de billigare segmenten.

/poppe

Sent from my iPhone using Tapatalk

3. Vintage92

Vintage92 Friends of KS

Det blir roligt att se vad folk skriver för priser. Så jag får se om jag gjorde en bra eller dålig affär ;)
    Återkommer...

4. Brukar ligga runt 1000-1500 verkar det som....

5. Ricrob

Ricrob Friherre

Vilken modell? Tänker du typ C023-JP2000, såär C023 den äldre och ligger mellan 800-1500:- ber på skick, skulle jag säga.

6. plattfot

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Jag köpte en riktigt fin CO 22 (eller om det var en CO 23) av Nielo på SCWF, den betalade jag drygt 1500:- för. Mer än så skall du inte behöva betala. Ett lite slitet ex skall du kunna hitta billigare. Se till att klockan har en fin boettlockspackning - de är lite knepiga att hitta nya.

7. Vintage92

Vintage92 Friends of KS

Tycker vi borde sammanfoga denna tråd med den här viewtopic.php?f=2&t=365 så vi har en Aquatråd eller vad tycks? :eek:

8. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Oavsett 1000:- 1500:- är det mkt bang 4 bucksen.
    Köp ett exemplar med smilande läppar, för mkt klocka är det verkligen.

9. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Jag var lite fundersam när jag skulle sälja min. Satsade därför högt och sänkte sedan tills nån nappade. Vintage92 hostade till slut in ett bud som kändes korrekt. Å med tanke på vad som skrivs i denna tråden så gjorde vi nog båda en bra affär.

10. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    +1

Mårtenssons ur Brookfield