• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ar det okej att en urmakare gor sahar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Personligen tror jag att detta har hänt:

Jälmer är i fas att starta ett asylboende. Han har sålt hela sitt lager av klockor och köpt 20 optimistjollar. Dessa ska han bygga om till boende och ha förankrade i Myggsjön tre mil söder om Borås. Att sedan gå på hästshow utan massa vax och klocka är uteslutet. Därav har han lånat en kunds klocka vilket han nu är djupt ångerfull över.

Vad rökte/drack du till eftermiddagsfikat? :confused:;):D
ChOUJv5WMAIlMSg.jpg

Precis den! Lite väl uppblåst story då kunden vad jag förstod inte tagit illa upp. Men det är kul att retas ;)
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Hela denna tråd känns suspekt, inga bevis har presenterats.
Förväntar mig någon form av bevis annars låses tråden.

Adminä
Jag håller med diden är suspekt och inga bevis har presenterats. Men vilka bevis skulle duhOTE="regnguden, post: 1472927, member: 10127"]Tror detta är bilden med stort B
https://www.instagram.com/p/zNS7gqm7Dp/[/QUOTE]
HELT SJUKT :smug:
Edit: vad f-n hände nu med inlägget... Hmmm
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Då inga bevis presenterats så får vi anta att detta var ett hoax och tråden låses därför.

TS är fri att PM:a mig om bevis om denne vill att tråden låses upp.


Edit:

Tydligen har en långvarig medlem här varit i kontakt med Daniel som dementerar vad TS påstår.


Admin
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp