• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Arbetet fortsätter

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Hej Bullen

Idag har jag väntat på min nya dinka, under tiden har jag knåpat ihop ett fodral till min mobil i samma stil som armbandet till den nya dinkan. Hej då!

h3ydjDa.jpg


EJpCkYo.jpg


xD1tmBG.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Mycket tjusigt!!!

Om du fortsätter känna dig rastlös får du hemskt gärna pula ihop ett armband till min Snowflake ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt snyggt! Är lite sugen på att sy en plånbok till mig själv, men har inte kommit till skott.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Det blev ju riktigt stiligt, ser tight och bra ut! :) Stämplar du lädret själv?
Vad är det förresten för klocka? Jag fick för mig att den var väldigt lik en combat sub, men från den vinkeln så kan jag vara way off (i brist på likvärdigt svenskt uttryck).
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Det blev ju riktigt stiligt, ser tight och bra ut! :) Stämplar du lädret själv?
Vad är det förresten för klocka? Jag fick för mig att den var väldigt lik en combat sub, men från den vinkeln så kan jag vara way off (i brist på likvärdigt svenskt uttryck).
Det är en gammal Seiko jag fått i inbyte någon gång. Beställde en stämpel från Hongkong som jag använder ibland. Ser lite proffsigare ut då. :D
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Absolut, har för mig jag har box, länk plus ett nato kan jag skicka med. Runt en tusing kanske?
 
Topp