• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Archie erkänner att han hade fel om..

Cryssarn

Rolex
Fast då har ju ingen råd att köpa boende med det tankesättet..
Jag vet. Är lite lulligt med det hela. Jag har lån på lägenhet och bil för att jag behöver båda. Klockor, nyaste TVn och PS4 behöver jag inte, så det lånar jag inte till. Men det är ju min personliga åsikt. Dömer dock inte folk om dom skulle råka ha en sämre bil än mig.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Alla har ju fel någon gång. ;) Men jag gillar att han täcker ungefär varje ref och märke jag har varit sugen på, men herre, den mannen måste skaffa sig bättre inspelningsutrustning. Och tona ner dialekten.
 

Guinness

Cartier
Intressant det han sa om patek också, är det så att ägarna till patek köper klockan för att göra ett ett statement än tidigare?
Till vis del har det alltid varit så med lyxklockor men har det kanske blivit mer på slutet och är det isf patek som är mer drabbat av detta än övriga märken?
 

Knight

Cartier
Innan många av er börjar dissekera hans videos: Archie är fiktiv. Han var sig själv till en början, men de klippen verkar han ha tagit bort.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor

Janne! Sabba inte min tråd.

JanneJosefsson.png
 
Topp