• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Armband bredvid klocka?

CubeCluster.jpg
 
  • Like
Reactions: jhm

jhm

Panerai
Aha, jag jag misstänkte nästan att det var någon särskild grupp som avsågs. Bland vanliga klock- och smyckesentusiaster (läs vanligt folk, med någorlunda ekonomi) har jag nämligen inte lagt märke till denna företeelse, och jag har varit mycket i Turkiet. Ser fram emot bilden. :)
 

chff

Cartier
Fick nyss hem detta i silver från ungcancer, får se om jag vågar ha det bredvid klockan.
Inte riktigt van vid armband som sitter så fast på handleden, men man vänjer väl sig.

image.jpg
image.jpg
 

Salesmayne

Panerai
Tycker personligen att det är rätt smaklöst. Jag ser oftast kombinationen på 40+'are som vill känna sig unga och hippa. Kombineras gärna med ngt färgglatt halsband av "bead" typen.
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Är tveksam till att ha nåt bredvid klockan men att väga upp med nåt rejält i skinn från typ Skultuna eller nåt snyggt flätat para-armband runt andra handleden kan se schyst ut. Helheten är nyckeln.
 
Topp