• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Armband säljes - alla intäkter går oavkortat till välgörande ändamål

Chrisse

Patek
2-Faktor
Min äldsta dotter med vänner pärlar armband, som standard har de texten "cure sma" och alla intäkter går oavkortat till organisationen NSMA.
Nu har de tagit det vidare och gör även "customized" och kan med det möjligen nå ut till en och annan klocknörd

Som exemple har de pärlat hela klockreferenser och andra med färgteman och klocknamn, se bilder nedan.

Det är ett ändamål som ligger hela vår familj varmt om hjärtat då min yngsta dotter har denna diagnos.
Kort sagt innebär det att barnen som drabbas av detta blir oerhört muskelsvaga med allt vad det innebär.
Vill ni veta mer om just diagnosen/sjukdomen SMA läs mer här: http://nsma.nu

Så, gör något gott och beställ ett eller flera armband, så stödjer ni NSMA och barnarbete när det är som bäst :D
Ni swishar enkelt till 1234406823, ta en skärmdump/kvitto och maila till [email protected] (alt pm här på KS), detta för att jag ser inte om pengarna kommer in då de går direkt till NSMA.

Standard med textat "cure sma" kostar 75:- ink frakt
Customized med tex klocktema kostar 100:- ink frakt.
(skriv i mail/pm vad ni vill det skall stå samt färgtema)

(med viss reservation för att dotterns pärlor tillfälligt tar slut, kan vi inte garantera exakt lev-tid, men hon fick nyligen 35-40000 pärlor, så borde räcka ett tag)

Har beställt fler och riktigt fina facettslipade pärlor, passa på att beställ nått fint till barnen eller dig själv om du gillar sånt :)

Lite exempelbilder:

2016-08-05 10.52.21.jpg

2016-08-01 15.04.55.jpg

2016-07-13 19.53.27-2.jpg

2016-07-15 14.14.23-2.jpg

2016-07-30 10.35.52.jpg


2016-07-19 12.31.23.jpg

2016-07-27 00.37.01.jpg
 
Senast ändrad:
Topp